קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות3
ציון בריאות40
מגזין

סלט סטייק מנדרין

סלט סטייק מנדרין
סלט סטייק מנדרין הכנת המתכון לוקחת כ 35 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 3 . במנה עיקרית זו יש 498 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. אם יש לך רוטב סלט ג'ינג'ר שומשום, שמן שומשום, פתיתי פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט סטייק מנדרין, סטייק צלוי, בסגנון מנדרינית, ו סטייק צלע כתום מנדרין עם בצל צלוי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של דריוש עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק