קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף קארי

סלט עוף קארי
סלט עוף קארי דורש על 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 117 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמרים חמוצים, בצל ירוק, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, ו דל פחמימות, דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. . וזה די גרוע. מתכונים דומים: סלט עוף קארי, סלט עוף קארי, ו סלט קארי עוף.

הוראות

1
מניחים ביצים בסיר ומכסים לחלוטין במים קרים. מביאים מים לרתיחה. מכסים, מסירים מהחום, ונותנים לביצים לעמוד במים חמים במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מים חמים, מגניב, לקלף וקוצצים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
בקערה גדולה, לשלב את העוף, סלרי, ביצים, בצל ירוק, שמיר חמוצים, קארי ומיונז. מערבבים יחד עד מעורבב היטב. מקררים עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
להתענגלהתענג
אבקת קאריאבקת קארי
שמירשמיר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.