קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות32
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף קארי

סלט עוף קארי
המתכון סלט עוף קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 20 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. גשו לסופר וקנו נבטי שעועית, בצל ירוק, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: סלט עוף קארי עם נען, סלט עוף קארי, ו סלט קארי עוף.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, מרוסק ומוחמץגזר, מרוסק ומוחמץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, פרוססלרי, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף, מבושל וקצוץעוף, מבושל וקצוץ1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, פרוספלפל ירוק, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה, שטופה וקרועהחסה, שטופה וקרועה2(חוֹרֶף)חצאי ענבים ירוקיםחצאי ענבים ירוקים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום, קצוץכרוב אדום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,סקאליון, טחוןסקאליון, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרד גלם, קצוץעלי תרד גלם, קצוץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.