קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

סלט עוף של בקי

סלט עוף של בקי
סלט העוף של בקי לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 270 קלוריות , 10 גרם חלבון ו -24 גרם שומן . תמורת 54 סנט למנה , תקבלו ארוחה בסגנון המשרתת 10. 239 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש שקדים, סלרי, בשר עוף וקצפת כבדה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וקטוגנית . עם ציון ספונקולרי של 40% , המנה הזו מוצקה. סלט עוף של בקי , סלט עוף של בקי וסלט גורמה טאקו דרום-מערבי של בקי או נאצ'וס עם סטייק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה בינונית, מקציפים שמנת עד לשיאים רכים.
מרכיבים שתצטרך
ליקריץ אדום, מחולקליקריץ אדום, מחולק
ציוד שתשתמש בו
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
2
שלבו בשר, סלרי, ענבים, שקדים, פטרוזיליה, מלח ומיונז עם קצפת. לְצַנֵן.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה
( 23)( 23)
צלפי מלחצלפי מלח
פלפל ירוק קצוץ, לא חובהפלפל ירוק קצוץ, לא חובה
ענביםענבים
תיבול גריל (מומלץ: תיבול סטייק מונטריאול)תיבול גריל (מומלץ: תיבול סטייק מונטריאול)
מלוח, אופציונלימלוח, אופציונלי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Taittinger Brut Millesime עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-58 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט מילסימה
טייטינגר ברוט מילסימה
טייטינגר מייצר שמפניה בציר רק כאשר הקציר היה באיכות יוצאת דופן עד כדי כך שהוא ראוי לוויניציה מלאה. היין משווק גם לאחר יישון של כארבע עד חמש שנים. התבגרות איטית זו על המשקעים הופכת אותה לשמפניה בעלת גוף מלא, אך עם זאת מאפשרת לה לבטא במלואן את האיכויות המיוחדות של הבציר שלה.