קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

סלט ענבים ירוק פלאפי

סלט ענבים ירוק פלאפי
סלט ענבים ירוק פלאפי דורש סביב 20 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 100 קלוריות. גשו לסופר וקנו אננס, ציפוי מוקצף קרטון, תערובת פודינג פיסטוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 13%. ציון זה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט ענבים ירוקים, סלט קינואה ענבים ירוקים ואבוקדו, ו שקדים מתובלים, ענבים וסלט ירוק מעורב.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת האננס והפודינג; מערבבים היטב. מכסים ומכניסים למקרר למשך 10 דקות. מקפלים פנימה את הציפוי המוקצף והענבים. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
תערובת פודינגתערובת פודינג
אננסאננס
ענביםענבים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
זהב לבן בכוס עם ניחוחות של פריחת לימון ותאנה טרייה, יין זה מציע לקחת מרענן על כרם דורל. היין מותסס בביצי בטון, ומציג את המינרליות הייחודית של דורל לצד תחושת פה חלקה ועגולה. הזדקנות על השקיות בחביות נירוסטה מפתחת נוכחות חיך, פרי הדר טרי מחייה את היין. רמזים לאפרסק קיץ מדגישים את הגימור הארוך והעסיסי.