קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות8
ציון בריאות57
מגזין

סלט פירות ים איטלקי

סלט פירות ים איטלקי
סלט פירות ים איטלקי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 409 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 17 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם גרידת לימון, מיץ לימון, אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. נסו סלט פירות ים איטלקי מקורר, סלט פסטה סרטן איטלקי, ו בס ים & פירות ים איטלקי סיר אחד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ממלאים סיר גדול עם 3 ליטרים של מים ומוסיפים את תיבול המפרץ הישן וכף 1 של מלח. מביאים לרתיחה, מוסיפים את החסילון, מנמיכים את החום, ומבשלים במשך 3 דקות, עד רק המשרד. עם רחפן או כפית מחוררת, להעביר את השרימפס לקערה גדולה. השאירו 2 כוסות של נוזל הציד בסיר וזרקו את השאר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
שרימפסשרימפס
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
SkimmerSkimmer
קערהקערה
סירסיר
3
מוסיפים את היין לנוזל הציד ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
4
מוסיפים את הצדפות, מנמיכים את החום, ומבשלים 2 דקות, עד רק מבושל. עם הרחפן, להעביר את הצדפות לקערה עם השרימפס. מביאים את הנוזל הלא חוקי לרתיחה, מוסיפים את הקלמרי ומבשלים במשך 2 עד 3 דקות, עד רק מבושל. היזהר לא לבשל כל מאכלי הים או שזה יהיה קשה! עם הרחפן, להעביר את הקלאמרי לקערה.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
SkimmerSkimmer
קערהקערה
5
מביאים את הנוזל הלא חוקי לרתיחה שוב, מוסיפים את המולים, מכסים, ומבשלים במשך 4 עד 5 דקות, עד שכל הפגזים נפתחו, להשליך את כל זה לא לפתוח. לכבות את החום ולהניח בצד עד מולים במרק הם מגניבים מספיק כדי להתמודד.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מרקמרק
6
הסר את המולים מן הפגזים ולהוסיף לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
הוסף 12 פגזים למאכלי הים וזרוק את השאר. הניחו בצד 1/2 כוס של נוזל הציד הלא חוקי, וזרקו את השאר.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
8
מסננים את פירות הים במסננת ומחזירים הכל לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
9
עבור ההלבשה, מחממים את שמן הזית במדיום (10 אינץ') מחבת לטגן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את השום, אורגנו, פתיתי פלפל אדום ומבשלים 1 דקה. (היזהר: שום מבושל יתר על המידה יהיה מריר.)
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אורגנואורגנו
שוםשום
11
מוסיפים את העגבניות ומבשלים על אש בינונית למשך 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
12
מוסיפים את הנוזלים השמורים של הציד הלא חוקי, את הלימונצ ' לו, גרידת לימון, מיץ לימון, 1 כף מלח, ו 1 כפית פלפל ומבשלים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
לימונצ ' לולימונצ ' לו
פלפלפלפל
מלחמלח
13
יוצקים את הרוטב על פירות הים ולזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
רוטברוטב
14
מוסיפים את השומר והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שומרשומר
15
חותכים לימון חצי לאורכו, לחתוך אותו לרוחב דק, ולהוסיף אותו לסלט. לזרוק בעדינות לשלב ולכסות עם לעטוף פלסטיק. צ ' יל לפחות 3 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
16
כדי לשרת, מפזרים 2 כפיות מלח, 1 כפית פלפל, ואת המיץ של הלימון שנותר. טעם לתבלינים ומגישים קר או בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
פלפלפלפל
מיץמיץ
לימוןלימון
מלחמלח

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלמרי טרי ניקה, חצייה פרוסה בטבעות בעובי 1/2 אינץקלמרי טרי ניקה, חצייה פרוסה בטבעות בעובי 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1קטןנורה שומר, גזוז, cored, פרוס דק לרוחבנורה שומר, גזוז, cored, פרוס דק לרוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, ארוזים קלותעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, ארוזים קלות4ציפורןכפיות שום טחוןכפיות שום טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרי (2 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (2 לימונים)1גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת2לימוניםלימונים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר לימונצ'לוליקר לימונצ'לו907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים טרייםמולים טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות שזיף, זרעים עיסת הוסרו בינוני חתוךעגבניות שזיף, זרעים עיסת הוסרו בינוני חתוך1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, חצייה חצויהצדפות ים, חצייה חצויה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(16-עד 20-count) שרימפס קלופים(16-עד 20-count) שרימפס קלופים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.