קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קוסקוס ישראלי עם פפריקה מעושנת

סלט קוסקוס ישראלי עם פפריקה מעושנת
סלט קוסקוס ישראלי עם פפריקה מעושנת עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לתוספת. מתכון טבעוני זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 457 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. 1021 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו פלפלים, פלפל, נענע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 94%. ציון זה הוא עצום. נסו סלט קוסקוס ישראלי עם פפריקה מעושנת, נקניקיית הודו מעושנת ומחבת קוסקוס ישראלית, ו סלט קוסקוס ישראלי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
הקציפו את השמן, החומץ, הפפריקה, המלח והפלפל בקערה קטנה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
מחממים את השמן על אש בינונית-גבוהה בסיר גדול. מבשלים את הקוסקוס, תוך ערבוב תדיר, עד להזהבה, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים 2 כוסות מים והמלח ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה. מכסים ומבשלים עד שהקוסקוס פשוט רך והנוזל נספג, 9 עד 10 דקות. מניחים בצד להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
מיםמים
מלחמלח
3
מערבבים יחד את התרד, העגבניות, הגבינה, הפלפלים, הפטרוזיליה, השקדים והנענע בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שקדיםשקדים
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
תרדתרד
גבינהגבינה
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את הקוסקוס ואת הרוטב. זורקים עד שכל החומרים מצופים.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
5
מעבירים לקערת הגשה גדולה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרד ארוזים, קצוצים בצפיפותעלי תרד ארוזים, קצוצים בצפיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות (על פטה, מתפורר גס או קצוץ לחתיכות 1/2 אינץאונקיות (על פטה, מתפורר גס או קצוץ לחתיכות 1/2 אינץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 אונקיות עגבניות ענבים, עגבניות שרי, או עגבניות ירושה לתינוקות של צבעים שונים, חצוי (אודות12 אונקיות עגבניות ענבים, עגבניות שרי, או עגבניות ירושה לתינוקות של צבעים שונים, חצוי (אודות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוסות קוסקוס ישראלי, שלפעמים נקרא פנינה קוסקוס או maftoul1/3 כוסות קוסקוס ישראלי, שלפעמים נקרא פנינה קוסקוס או maftoul11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים צוננים, מנוקז וקצוץ גספלפלים אדומים צוננים, מנוקז וקצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים, קלוייםשקדים מרוסקים, קלויים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2(חוֹרֶף)חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן