קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות50
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קינואה עם ירקות ויניגרט Tomatillo

סלט קינואה עם ירקות ויניגרט Tomatillo
סלט קינואה עם ירקות ויניגרט Tomatillo עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. אם יש לכם חומץ שמפניה, מיץ ליים, שמן זית extravirgin, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו Tomatillo-סלט קינואה, Quinoan שוב? סלט קינואה עם ויניגרט פטל, ו סלט ירקות חמים עם ויניגרט לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
במקום הראשון 10 מרכיבים בבלנדר או מעבד מזון, ולעבד עד חלקה. תניח בצד.
2
מניחים 3 כוסות מים בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה, ומביאים לרתיחה. מערבבים קינואה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד המים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לקערה גדולה.
4
טפטוף עם תערובת tomatillo; מערבבים היטב לשלב. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מלפפון, צנון ופלפל אדום לתערובת קינואה מקורר; לזרוק בעדינות לשלב. מחלקים סלט בין כל 6 צלחות; למעלה באופן שווה עם גבינה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חומץ שמפניהחומץ שמפניה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק מלפפון אנגלית קלופיםפרוס דק מלפפון אנגלית קלופים2(חוֹרֶף)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גס (בערך 1/2 בינוני)בצל קצוץ גס (בערך 1/2 בינוני)1דאשנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס queso anejo, התפורר1/2 כוס queso anejo, התפורר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קינואה לא מבושל (אודותכוסות קינואה לא מבושל (אודות4largesצנוניות, חצוי פרוס דקצנוניות, חצוי פרוס דק1קטןפלפל אדום, פרוס דקפלפל אדום, פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1סראנו צ'ילה, טחוןסראנו צ'ילה, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)tomatillos( כ 4 בינוני), קליפה וביתרtomatillos( כ 4 בינוני), קליפה וביתר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן