קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות44
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קמוט עם גזר ורימון

סלט קמוט עם גזר ורימון
סלט קמוט עם גזר ורימון הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני מנה צדדית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 269 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך גזר, שמן זית, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי feeds.epicurious.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 96%. מתכונים דומים: סלט קמוט עם גזר ורימון, סלט קמוט, ו סלט פארו או קמוט.

הוראות

1
1 כדי להכין את קמוט, להביא את המים ואת פירות יער קמוט לרתיחה בסיר קטן כבד תחתית. להקטין את החום כדי לשמור על רתיחה, כיסוי, ומבשלים עד גרגרי קמוט הם במכרז אבל עדיין לעיס מעט, 50 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
קמוטקמוט
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, ואם יש לך זמן, לתת לו לשבת, מכוסה, במשך 10 עד 15 דקות.
3
מסננים כל נוזל שנותר ולהעביר לקערה גדולה להגשה להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
2 פעם קמוט יש מקורר, להפוך את הסלט.
מרכיבים שתצטרך
קמוטקמוט
5
מוסיפים את הגזר וצימוקים זהובים לקערה המגישה. בקערה קטנה, להקציף יחד את מיצי תפוזים ולימון, דבש, קינמון, ומלח עד חלקה. בהדרגה לטאטא בשמן זית בזרם דק.
מרכיבים שתצטרך
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
שמן זיתשמן זית
קינמוןקינמון
גזרגזר
כתוםכתום
דבשדבש
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
3 כדי לסיים, לשפוך את הרוטב על הסלט לזרוק לשלב. לטעום ולהתאים למלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
7
בואו לשבת בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות כדי לאפשר את הטעמים לבוא יחד. לזרוק שוב לפני ההגשה; מפזרים אגוזי מלך ומקשטים עם זרעי רימון.
מרכיבים שתצטרך
זרעי רימוןזרעי רימון
אגוזי מלךאגוזי מלך
8
כדי לקבל יתרון: להפוך את פירות יער קמוט, כמו בשלב 1, קדימה. ממהר ביום של מסיבה? את הסלט (ללא אגוזי מלך וזרעי רימון) ניתן להכין 4 עד 6 שעות קדימה. צ ' יל, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר לפני serving.To לשנות את זה: אתה יכול להשתמש על 1 1/2 כוסות מבושל פארו, כוסמין, או גרגרי חיטה קשה או רך אם קמוט קשה למצוא.
מרכיבים שתצטרך
זרעי רימוןזרעי רימון
אוכמניותאוכמניות
מאייתיםמאייתים
פירות יערפירות יער
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמוטקמוט
9
Reprinted עם רשות מן הדגנים העתיקים לארוחות מודרניות: מתכוני דגנים מלאים ים תיכוניים שעורה, פארו, קמוט, פולנטה , גרגרי חיטה ועוד על ידי מריה ספק. זכויות יוצרים טקסט © 2011 By Maria Speck; photographs copyright © 2011 by Sara Remington. Published by Ten Speed Press, an imprint of the Crown Publishing Group, a division of Random House, Inc.מריה ספק גדלה ביוון ובגרמניה לפני שעברה לארצות הברית כבוגרת צעירה. היא סופרת ועיתונאית, ותרמה לגורמה, סאוור וגסטרונומיקה, כמו גם למארי קלייר ואל. שיעורי הבישול הפופולריים שלה בקיימברידג', מסצ ' וסטס, מתמקדים בטעמים ובסגנונות בישול של הים התיכון וביצירת ארוחות חדשניות וטעימות עם דגנים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
פולנטהפולנטה
שעורהשעורה
דגניםדגנים
פארו.פארו.
קמוטקמוט
ספקספק