קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סלטי מעדנייה

סלטי מעדנייה
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, וראשוני מתכונים לרפרטואר שלך, סלטי מעדנייה עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 276 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם בצל, מלח ופלפל, עגבניות מיובשות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההור ד ' אובר הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 59%. הציון הזה די טוב. שחור ולבן (מעדנייה ! מעדנייה! מעדנייה!), כריך המעדנייה הטוב ביותר, ו מעדנייה פיצה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלב את כל החומרים ושמור בכלי מכוסה.
3
שלב את כל החומרים ושמור בכלי מכוסה.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן, ו גרונר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמיד, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.