קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

סלמון בגריל עם סלט מלפפון (אוסטרליה)

סלמון בגריל עם סלט מלפפון (אוסטרליה)
סלמון בגריל עם סלט מלפפון (אוסטרליה) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 597 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך שמן זית, קטשופ, סוכר מגורען, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן מתכונים דומים: סלמון בגריל עם סלט מלפפון, טריאקי סלמון בגריל עם סלט מלפפון, ו סלמון בגריל עם מלפפון-סלט יוגורט.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.