קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סלמון בולגוגי

סלמון בולגוגי
סלמון בולגוגי יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 365 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-15 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל, פילה סלמון, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האגס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת האגס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סלמון "בולגוגי" עם בוק צ'וי ופטריות, סלמון "בולגוגי" עם בוק צ'וי ופטריות, ו טורטיות סלמון בולגוגי עם סלסה אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים הכל בשקית הקפאה ומרינדה במשך כמה שעות במקרר.
2
אופים בתנור שחומם מראש 191° עד מבושל והוא פתיתים בקלות עם מזלג, על 8-12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.