קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלמון בריח בגריל וחציל עם מלפפון שומר להתענג

סלמון בריח בגריל וחציל עם מלפפון שומר להתענג
סלמון בריח בגריל וחציל עם מלפפון שומר להתענג נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 454 קלוריות. אם יש לך חצילים, שמן זית, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. זה מושלם עבור יום העצמאות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: סלמון מבושל קר עם רוטב שומר, סלמון עם מלפפון צ'ילה להתענג, ו ביסקוויטים שמיר עם סלמון מעושן & מלפפון להתענג.

הוראות

1
להביא מים, סוכר חום, מלח, ו 6 כפות סוכר מגורען לרתיחה בסיר 5 ליטר, ערבוב עד הסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
2
העברת 6 כוסות מלח זכוכית 13 על ידי 9 אינץ ' או צלחת אפייה קרמיקה, ולאחר מכן מערבבים בשמיר וקריר.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר הנותרים 4 כוסות מלח לקערה גדולה ולהוסיף 4 כפות הנותרים סוכר מגורען, ערבוב עד מומס, ואז מגניב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
4
סלמון במרינדה, עור הצדדים למעלה, במי מלח בתבנית אפייה, מקורר, 1 שעה. (לא להפוך סלמון.) לשים חצילים במי מלח בקערה, ולאחר מכן להפוך צלחת קטנה על חצילים ומשקל אותו עם פחית מרק (כדי לשמור על חציל שקוע). חציל במרינדה בטמפרטורת החדר 30 דקות. (לא סלמון במי מלח או חצילים יותר מאשר ציין או שהם יהיו מלוחים מדי.)
מרכיבים שתצטרך
5
הכינו גריל פחם או גז לבישול.
6
הסר סלמון מ מלח ו יבש pat, מלח השלכת.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר חציל ממי מלח, ולאחר מכן לשטוף ולטפוח יבש, להשליך מלח. לזרוק חצילים עם שמן ופלפל לטעום בקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
כאשר האש מתונה (אתה יכול להחזיק את היד 5 אינץ ' מעל מתלה עבור 3 עד 4 שניות), חציל על מתלה גריל משומן קל, פונה פעם אחת, עד הזהב, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר מגש עם מלקחיים ולשמור חם, מכוסה.
10
כאשר האש היא נמוכה למדי (אתה יכול להחזיק את היד שלך 5 אינץ ' מעל מתלה עבור 5 עד 6 שניות), סלמון גריל, מתחיל עם צד העור מעלה מפנה פעם אחת, עד רק מבושל דרך העור הוא פריך, על 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים סלמון על חצילים.
מרכיבים שתצטרך
1
* מי מלח (ללא שמיר) יכול להתבצע 1 יום קדימה, כל הזמן, מכוסה, בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.