קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סלמון טעים בסגנון סיני

סלמון טעים בסגנון סיני
סלמון טעים בסגנון סיני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל ירוק, שמן צמחי, חומץ אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו פילה סלמון טעים, סגנון סיני Karaage דון, ו קישואים בסגנון סיני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.