קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

סלמון טריאקי

סלמון טריאקי
סלמון טריאקי מתכון יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 413 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש סוכר חום, מיץ לימון, רוטב סויה, חרדל הקרקע. זה עובד היטב כמנה עיקרית יפנית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 97%, וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלמון טריאקי, סלמון טריאקי, ו סלמון טריאקי.

הוראות

1
מערבבים שמן שומשום, מיץ לימון, רוטב סויה, סוכר חום, שומשום, חרדל טחון, ג ' ינג ' ר ואבקת שום בסיר קטן על אש נמוכה. מביאים לרתיחה, תוך ערבוב עד שהסוכר נמס. מניחים בצד 1/2 כוס מרינדה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
אבקת שוםאבקת שום
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים את המרינדה שנותרה לשקית ניילון הניתנת לסגירה מחדש ומכניסים סלמון למרינדה. לסחוט את האוויר מתוך השקית, חותם, ומרינדה את סטייקים סלמון לפחות 1 שעה (2 שעות לטעם טוב יותר).
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים מרינדה משומשת.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
הגדר את מתלה התנור כ -4 סנטימטרים ממקור החום וחמם מראש את פטם התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים סטייקי סלמון לתבנית פטם וצולים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
6
מברישים סטייקים במרינדה שמורה, הופכים וצולים עד שהדג אטום ומתקלף בקלות, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
דגיםדגים
7
מברישים שוב במרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
אדום דובדבן חיוור עם גוון אודם. האף מורכב מאוד ורענן עם פירות אינטנסיביים, קדימה על דובדבן ופטל מתערבב עם הערות שקדים קלויים עדינים. ליין יש התקפה טובה מאוד, טאנינים אלגנטיים ועסיסיים. טעמי פירות באמצע החיך, במיוחד דובדבן, ואילו הגימור האלגנטי משלב את מלוא הפירות הטריים עם עידון הטרואר של קזבלנקה.משתלב היטב עם גבינת עיזים, סוליה בחמאת לימון, או קרפצ ' יו של צדפות.