קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות67
מגזין

סלמון מזוגג

סלמון מזוגג
סלמון מזוגג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ופסקאטרי כולל 273 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם סוכר חום, חרדל דיז'ון, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בכמון הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה נהדר. נסו סלמון מזוגג דבש צרוב במחבת עם רוטב ליים חמאה שחום-הסלמון הטוב ביותר שאכלתי אי פעם, סלמון מזוגג סויה, ו סלמון מזוגג לשניים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים סלמון בתוך 11 אינץ ' משומן. 7 אינץ'. תבנית אפייה; מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
שלב את שאר החומרים; כף מעל פילה.
3
אופים, ללא כיסוי, ב-400 ניתנים לזיהוי למשך 10-15 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות את אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
תווית הכסף פינו נואר בעלת צבע אודם עז וחושפת בושם מפתה של שזיפים אדומים, פרחים ותבלינים מתוקים. טעמים פזרניים של דובדבן שחור, דומדמניות כהות ותות ממלאים את החיך הקטיפתי בעוד תווים של אלגום ממשיכים לגימור הרך והאלגנטי.