קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סלמון מצופה ווסאבי ברוטב ג'ינג'ר כתום

סלמון מצופה ווסאבי ברוטב ג'ינג'ר כתום
סלמון מצופה ווסאבי עם רוטב ג'ינג'ר כתום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1171 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 87g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ תפוזים, שאלוט, אבקת ווסאבי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו סלמון ווסאבי מצופה בפנקו ברוטב שמנת וסאבי כתום, שחור וכתום: זרעי שומשום שחורים וסלמון מצופה מלח עם רוטב ווסאבי-ליים, ו נגיסות סלמון מצופה אגוז עם רוטב משמש זנגביל טבילה (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלוי שומשום שחור ולבן, מקשטקלוי שומשום שחור ולבן, מקשט4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מאודה עם גרגרים ארוכיםאורז לבן מאודה עם גרגרים ארוכים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,המהות המקורית של אמרילהמהות המקורית של אמריל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי2(חוֹרֶף)גרידה כתומהגרידה כתומה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון, ללא עורפילה סלמון, ללא עור4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלות טחוןשאלות טחון0(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכותחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת ווסאביאבקת ווסאבי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.