קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלמון-קערת אורז זנגביל

סלמון-קערת אורז זנגביל
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? קערת אורז סלמון-זנגביל יכולה להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 409 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם בצל ירוק, גזר, כרובוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 דקות. עם כפית מתכונים דומים: קערת אורז סלמון עם רוטב ג'ינג'ר ליים, שום זנגביל זוקיני אטריות קערה עם סלמון ובוק צ'וי, ו שום זנגביל זוקיני אטריות קערה עם סלמון ובוק צ'וי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.