קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

סלמון קרודו. בלה בלה בלה…

סלמון קרודו. בלה בלה בלה…
סלמון קרודו. בלה בלה בלה ... יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 309 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צנוניות, בטן סלמון kin אלסקה, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. עם כפית ציון של 97% המנה הזאת מעולה. נסו קראודו סלמון מרוקאי עם יוגורט, קרודו בטן סלמון עם שומר ו Tangerine Gastrique, ו הליבוט קרודו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן להגדיר מעל חום בינוני גבוה לשלב את הסוכר ואת שני vinegars. מביאים לרתיחה. מנמיכים את החום למדיום ומוסיפים את בריכות השומר הקצוצות וכמחצית גרידת המנדרינה. המשך בישול עד מופחת על 3/4 כוס. מסננים את הסירופ דרך מסננת רשת דקה לתוך קערה קטנה ולאפשר להתקרר לחלוטין. להשליך מוצקים.בינתיים, לשים את מיץ מנדרינה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מיץ מנדרינהמיץ מנדרינה
מנדרינהמנדרינה
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את סירופ מנדרינה וחומץ מקורר קצת בכל פעם, לחלוטין לשלב כל תוספת עד שיש לך gastrique כי הוא עבה צמיג אבל לא מתקתק. אולי לא תשתמש בכל סירופ המנדרינה והחומץ. מערבבים במחצית הגחמה הנותרת וקמצוץ קטן של מלח. טעם gastrique, התאמת תיבול לפי הצורך. אם זה צריך קצת יותר חומציות, להוסיף כמה שיותר או מעט מיץ לימון לפי הצורך. זה צריך להיות בהיר וטארט עם רמז של מתיקות מנדרינה.השתמש מנדולינה לחתוך את שומר צנון לפרוסות דקות מאוד.באמצעות סכין חדה מאוד (ותנועת חיתוך ארוכה יחידה לכל קטע) חותכים את בטן הסלמון לתוך רבע אינץ ' פרוסות. לקצץ את הסלמון הסרת כל עור לחתוך אותו לחתיכות בגודל ביס.מסדרים את פרוסות הסלמון והצנון בתבנית מתחלפת על פני מגש קר. ערום את פרוסות השומר בצורה אטרקטיבית לצד אחד ולאחר מכן מקשט עם עלי הטרגון וגרידת המנדרינה הנותרת. לסיים עם קצת מלח ים, ולאחר מכן לטפטף חלק gastrique סביב הצלחת.כמו זה: כמו טעינה...
מרכיבים שתצטרך
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
מנדרינהמנדרינה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.