קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סלמון קרמל וייטנאמי Banh Mi

סלמון קרמל וייטנאמי Banh Mi
סלמון קרמל וייטנאמי Banh Mi יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 75 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 893 קלוריות. אם יש לכם שאלוט, סלמון, מלפפוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. 2463 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. נסו קרמל וייטנאמי Braised חזיר בטן Banh Mi-Nail Shop אוכל # 4, ביצת עין וייטנאמית מטוגנת Banh Mi מתכון (banh Mi Trung Op La) -", ו סטייק סלמון ברוטב קרמל (ויאטנמית Ca Kho) (מתכונים דומים).

הוראות

1
להרכיב כריכים וליהנות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. את יכולה לנסות שרדונה בסטונסטריט סטיישן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.