קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות14
ציון בריאות12
מגזין

סלסה גספצ'ו

סלסה גספצ'ו
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל מקסיקני. נסו להכין גספצ'ו סלסן בבית. המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני משרת 14 . מנה אחת מכילה 68 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד גם הר ד ' אובר זול. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם חומוס, סלסה, שיני שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 43%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלסה גספצ'ו, הליבוט מוקפץ עם סלסת גספצ'ו, ו גספצ'ו קישואים ונענע עם סלסת צנון.

הוראות

1
בקערה, לשלב את כל החומרים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל
רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל
יין זה הוא אדום אודם עם גוון בהיר, ניחוחות של פירות יער אדומים וגרגרי הרים מעורבב עם סוכר חום, טבק ורמז של סגול. על החיך, הוא רחב וצפוף עם טעמים של שזיפים, פטל, ריבת אוכמניות, וניל ופרחים מיובשים. הגימור בונה ומתמשך עוד ועוד.85% זינפנדל, 15% סירה קטנה