קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סלסה טומטילו

סלסה טומטילו
סלסה Tomatillo דורש על 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 76 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך עגבניות, מלח ים, חלפיניו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, סלסה ורדה קלה (סלסה Tomatillo) לשימורים, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
משוך את הקליפות מן tomatillos ולשטוף אותם מתחת למים קרים עד שהם כבר לא מרגישים דביקים.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים אותם לרבעים ולשים אותם לתוך קערת העבודה של מעבד מזון.
4
מוסיפים את הבצל והשום ומעבדים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הכוסברה, חלפיניו ומיץ ליים ומעבדים עד שחלפיניו קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
6
לגרד את התערובת לסיר קטן. מתבלים קלות במלח ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד רוב הנוזל מבושל ואת סלסה נראה להתענג-y, על 15 דקות. מגניב לפני השימוש. הרוטב יכול להיות בקירור עד 1 שבוע. אם בקירור, ייתכן שתרצה להוסיף קצת מלח ו / או מיץ ליים לסלסה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינוט נואר Vin De סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.