קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות7
ציון בריאות11
מגזין

סלסה מהירה ופשוטה

סלסה מהירה ופשוטה
סלסה מהירה ופשוטה יכולה להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו שחיפשתם. מתאים ל-7 ומחירו 57 סנט למנה מנות. למנה זו יש 39 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. 51 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו עגבניות, בצל, חומץ ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 74% , וזה די טוב. נסו עוגות דגים מהירה ופשוטה , צ'ילי צמחוני מהיר, פשוט וטעים, וסלסת פירות מהירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלבו את העגבניות, הבצל ופלפלי הצ'ילי הירוק בקערה; לנקז בקצרה. מחזירים את התערובת לקערה; מערבבים את החומץ והמלח לתוך תערובת העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
טריזים אם ליים - לקישוטטריזים אם ליים - לקישוט
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
2 כוסות רומנו מגורר2 כוסות רומנו מגורר
1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות
ציוד שתשתמש בו
לימון ונענע טרייה, לא חובהלימון ונענע טרייה, לא חובה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הסטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
סטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות
סטלה רוזה. Il Conte D`Alba - איטלקי 90 נקודות
פרי ומתיקות שפשוט מאוזנת עם הבועות