קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלסה מקסיקנית עגבניות טריות

סלסה מקסיקנית עגבניות טריות
סלסה מקסיקנית עגבניות טריות עשויה להיות בדיוק המתאווה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 11 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-0 גרם שומן למנה. תמורת 18 סנט למנה, מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שבב טורטיה אפוי, פלפל סרנו, עגבניות שזיפים ובצל. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל המקסיקני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 33%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סלסת עגבניות טריות, סלסת עגבניות טריות וסלסת עגבניות טריות.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
קצפת ו/או אבקת סוכר להגשהקצפת ו/או אבקת סוכר להגשה
2
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
2 צינורות (18 אונקיות כל אחת) בצק עוגיות סוכר בקירור2 צינורות (18 אונקיות כל אחת) בצק עוגיות סוכר בקירור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.