קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

סלסה פפאיה מנגו

סלסה פפאיה מנגו
סלסת פפאיה מנגו עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מתכון זה מכין 8 מנות עם 88 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 192 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזו. אם יש לכם אבוקדו, מלח ופלפל, כוסברה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 87%. מתכונים דומים: סלסה פפאיה מנגו, סלסה פפאיה מנגו, ו טונה בגריל עם סלסת מנגו-פפאיה.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים מנגו, פפאיה, פלפל אדום, אבוקדו, בצל מתוק, כוסברה וחומץ בלסמי. מתבלים במלח ופלפל. מכסים ומצננים במקרר לפחות 30 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בצל מתוקבצל מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
אננס רגילאננס רגיל
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!