קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

ספגטי ברביקיו

ספגטי ברביקיו
ספגטי ברביקיו מתכון מוכן בערך 2 שעות ו 45 דקות והוא בהחלט נהדר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל ברביקיו. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1172 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. אם יש לכם ספגטי, פפריקה, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. נסו ספגטי ברביקיו, ספגטי ברביקיו דרומי, ו רוטב ספגטי ברביקיו דרומי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את הפפריקה, הסוכר ואבקת הבצל בקערה קטנה. יש לאחסן בכלי אטום עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת בצלאבקת בצל
פפריקהפפריקה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
שלב את הקטשופ, שני הסוכרים, 1 1/2 כפיות פלפל, אבקת הבצל, אבקת החרדל, מיץ הלימון, רוטב ווסטרשייר, חומץ סיידר, 1/3 כוס תערובת תיבול ו -1 כוס מים בסיר גדול או בתנור הולנדי. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, תוך ערבוב תדיר כדי למנוע מהרוטב להידבק לסיר. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים, חשף, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת חרדלאבקת חרדל
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
תערובת תיבולתערובת תיבול
אבקת בצלאבקת בצל
מיץ לימוןמיץ לימון
קטשופקטשופ
פלפלפלפל
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הפלפל והבצל ומבשלים, תוך ערבוב, עד שהירקות מתרככים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
בצלבצל
4
מוסיפים את הירקות המוקפצים והמשוך חזיר לרוטב וממשיכים לבשל, עוד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
ירקירק
רוטברוטב
5
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים. מבשלים את הספגטי כפי שהתווית מכוונת.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מסננים, ואז מוסיפים לסיר עם הרוטב וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
צילום: יונהי קים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדלאבקת חרדל2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר משךחזיר משך1( חצילים)פלפל אדום או ירוק, חתוך לקוביותפלפל אדום או ירוק, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ניתן לשלב ברביקיו עם יין זינפנדל ורוזססי. רוזוס הוא מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים מתוקים ומתובלים ומשפשף. זינפנדל הוא בחירת יין אדום קלאסי לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר וחזה בקר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל
ארטזין מנדוצ ' ינו זינפנדל
נופך כהה, כמעט צבע אדום ורמיליון בולט בזכוכית, עשירה ועמוקה בהרבה מבצירים קודמים. ניחוחות של פירות אדומים שולטים, מראה רימון, דובדבן ובויסנברי, מודגש על ידי פלפל לבן תבלין אלון ארז. טעמים מעלים חיוך, באמת' זיני ' בראשות פטל ולוגנברי מוצג יפה עם פלפל אנגלי ואופי תבלינים זינפנדל קלאסי. יין זה הוא כמעט קטיפה, עגול וציפוי, עם טאנינים דגנים עדינים וגימור ארוך בהחלט, מה שמרמז על פוטנציאל ההזדקנות עם מורכבות וניואנסים נוספים שטרם נחשפו. ובכל זאת, זה יביא חיוך של סיפוק מיידי, במיוחד בשילוב עם בשרים צלויים חזקים, פסטות עשירות כמו ריגטוני בולונז, תבשילים דשנים וגבינות אומנותיות.