קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

סקוויד מסאלה

סקוויד מסאלה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סקוויד מסאלה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 390 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם יש לכם עגבניות, זרעי כוסברה טחון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה, punjabi chana masalan או punjabi chole masala / easy chana masala, ו סנדוויץ ' מאסלה אבקת - איך להכין כריך מאסלן בבית-תערובת תבלינים הודית (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום שמן על חום בינוני במחבת גדולה, כבדה תחתית עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הבצלים ומבשלים, ערבוב, עד השחמה קלה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את העגבניות ומבשלים, ערבוב, עד שהם נשברו, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4
מוסיפים צ ' ילי ושום ומבשלים, ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה. ברצף מהיר להוסיף כורכום, כוסברה, וצ ' ילי אדום. מערבבים עד ריחני, על 1 דקה. אם התבלינים נדבקים לתחתית, מוסיפים כמה טיפות מים כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
כורכוםכורכום
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מוסיפים את הקוקוס המגורד, מערבבים עד מעורבב וצבע עם התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס מיובשקוקוס מיובש
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
6
מוסיפים את הדיונון טחון, מערבבים עד מעורב ומאפשרים לבשל עד מבושל רק דרך, 5 עד 7 דקות. מערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
דיונוןדיונון
7
מגישים חם עם נאן, בצל, וליים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
נאןנאן

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי אדוםאבקת צ'ילי אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טריים קצוצים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דק2ציפורן בינוניתכפיות שום מגורר (אודותכפיות שום מגורר (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברה קלויים וקרקעזרעי כוסברה קלויים וקרקע2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2פלחי ליים, להגשהפלחי ליים, להגשה2ריבס, קצוץ טרי או קפואנאן להגשהנאן להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דק (כ 1 קטן)בצל קצוץ דק (כ 1 קטן)2ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל גולמי פרוס, להגשהבצל גולמי פרוס, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ' ילי סראנו, טחון דק (אודותצ' ילי סראנו, טחון דק (אודות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גופי דיונון, פרוסים דקגופי דיונון, פרוסים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ דק (על 1 בינוני)עגבניות קצוץ דק (על 1 בינוני)1(יכול להיות או להרחיק)אבקת כורכוםאבקת כורכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קוקוס מגורר לא ממותקקוקוס מגורר לא ממותק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.