קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות2
ציון בריאות48
מגזין

סרדינים של מונטריי צלויים.

סרדינים של מונטריי צלויים.
סרדינים של מונטריי צלויים הם ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 915 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 91g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-25 דקות. אם יש לכם בצל ירוק, מלח, עגבניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו סרדינים של מונטריי צלויים עם לימון ועשבי תיבול, ברוסקטה עם סרדינים טריים של מונטריי., ו סרדינים בגריל עם פפרונטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את כל החומרים המרינדה להשרות את הסרדינים במשך 2 שעות
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סרדיניםסרדינים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1
מערבבים את כל החומרים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים גריל לחום בינוני. תשמן מעט את הגריל.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מניחים את הסרדינים על הגריל שחומם מראש ומרינדה להשליך. לבשל סרדינים במשך 5 עד 7 דקות (תלוי בגודל) או עד שהם פתית בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סרדיניםסרדינים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מגישים עם פסטה שיער מלאך, ו / או סלט antipasto, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה שיער מלאךפסטה שיער מלאך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום קצוציםעלי בזיליקום קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3(חוֹרֶף)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרדינים טרייםסרדינים טריים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2עגבניות בשלות, קצוץעגבניות בשלות, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1WES E אומנויות השפה האנגליתפסטה שיער מלאך ו / או סלט antipasto, או אופציונליפסטה שיער מלאך ו / או סלט antipasto, או אופציונלי