קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

סרטן לינגוויני

סרטן לינגוויני
סרטן לינגוויני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 668 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו בצל, גבינה שוויצרית, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: לינגוויני עם סרטן, סרטן לינגוויני, ו סרטן לינגוויני.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים בלינגוויני, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב במערך מסננת בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
להביא מים, בצל, חמאה, גרגרי מרק עוף, מיץ לימון, אבקת שום, פטרוזיליה, אורגנו ופלפל לרתיחה במחבת על חום בינוני גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך ולהמשיך להתבשל עד הנוזל מצטמצם, על 10 דקות, ולאחר מכן להוסיף את בשר סרטנים חיקוי, ומבשלים 2 דקות יותר. מערבבים את הקצפת וגבינה שוויצרית עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף
סרטן חיקויסרטן חיקוי
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
אבקת שוםאבקת שום
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
מיץ לימוןמיץ לימון
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים רוטב שמנת על פסטה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שמנתרוטב שמנת
פסטהפסטה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף1(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת חיקוי בשר סרטנים, חתוך לקוביותחבילת חיקוי בשר סרטנים, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה לינגוויניתחבילת פסטה לינגווינית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון