קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

סרטן ממולא קישואים פרחים מתכון

סרטן ממולא קישואים פרחים מתכון
אם $ 3.15 למנה נופל בתקציב שלך, סרטנים ממולאים קישואים פרחים מתכון עשוי להיות מצוין ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 313 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-44 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, חרדל, מלח ים ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: פרחי קישואים ממולאים בסרטנים עם רוטב חמאת חרדל, קישואים ממולאים קציצות סרטן מתכון, ו פרחי קישואים ממולאים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.