קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

סרטן סנדי

סרטן סנדי
סרטן סנדי דורש בסביבה 10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 146 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-31 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם ביצה, אבוקדו, עלי פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 89%. ציון זה מרהיב. נסו סרטן סנדי, סנדי, ו סנדי גלידה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בעזרת כף מלון גורפים את מרכז כל פרוסת המלפפון ליצירת קערה קטנה. דק קוצצים את מרכזי המלפפון ומכניסים אותם לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
מלון Ballerמלון Baller
קערהקערה
3
מוסיפים את כל שאר החומרים וזורקים בעדינות.
4
כף כף מתערובת הסרטנים לכל כוס מלפפון. מסדרים אותם על מגש ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
סרטןסרטן

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט הן אפשרויות מצוינות לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב בודהה קאט שרדונה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
יקב בודהה קאט שרדונה
יקב בודהה קאט שרדונה
אנחנו חבית תסיסה שרדונה שלנו גיל זה בתערובת של אלון נירוסטה. נותן זה אור גוף יין צנוע אלון אופי, עדין פרחוני ארומה, והתחממות גימור.