קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

סרטן שמנת עם מטבלים ארטישוק

סרטן שמנת עם מטבלים ארטישוק
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו סרטן שמנת עם מטבלים ארטישוק. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.78 דולר למנה. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, שלם 30, מתכון פסקטרי יש 199 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב ווסטרשייר, בשר סרטנים, מיונז, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 43%. הציון הזה מוצק. נסו מטבל ארטישוק תרד חם וגביני עם מטבל פיצה, שמנת קרמל אפל מטבלים, ו פסטו קרמי עם מטבלים פרושוטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים ארטישוקים הפוכים בסל אידוי; מניחים את הסל בסיר מעל 1 אינץ'. של מים. מביאים לרתיחה; מכסים ומאדים 25-35 דקות או עד או עד שהעלים ליד המרכז נשלפים בקלות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר ארטישוקים מהסל. הפוך ארטישוקים לניקוז למשך 10 דקות; מקררים עד להתקררות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
3
בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את המיונז, החרדל, הבצל, רוטב ווסטרשייר ורוטב הפלפל החריף; מערבבים פנימה סרטן. מכסים ומצננים מספר שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
מיונזמיונז
חרדלחרדל
בצלבצל
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
רגע לפני ההגשה מעבירים מטבל סרטנים לקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
הסר עלים מארטישוקים לשימוש כמטבלים.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה ג ' ירארד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ירארד שרדונה
ג ' ירארד שרדונה
הארומטים מציעים פאי תפוחים טרי במצב לה, עם תווים של קינמון ווניל. על החיך, החומציות הבהירה מאוזנת בטעמי גרידת תפוחים, אגסים ומנדרינה, מעורבבים בתווי תבלין לחג המולד.תערובת: 100% שרדונה