קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות גזר עם ציפוי גבינת שמנת

עוגות גזר עם ציפוי גבינת שמנת
לכי לחנות וקחי רסק תפוחים טבעי, קמח, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגות גזר עם ציפוי גבינת שמנת, עוגות גזר עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגות עוגת גזר עם ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 F. קו 12 כוסות מאפין סטנדרטיות עם liners קאפקייקס נייר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
3
מנפים יחד את הקמחים, סודה לשתיה, מלח, קינמון ואגוז מוסקט. במערבל לעמוד גדול עם מצורף ההנעה, לשלב את הסוכר החום, שמן וביצים עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
4
מוסיפים את הגזר, רסק תפוחים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
גזרגזר
ונילוניל
5
מוסיפים את החומרים יבשים ומערבבים עד בשילוב. מערבבים ב 1/4 כוס האגוזים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
6
מחלקים את הבלילה בין כוסות מאפין.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
7
אופים עד קיסם יוצא נקי, על 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
8
להעביר מתלה תיל להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
9
עם מיקסר חשמלי, היכו יחד את גבינת שמנת, סוכר של ממתקים וגרידת לימון עד חלקה וקרם. כפור את הקאפקייקס מקורר ומפזרים עם הנותרים 2 כפות אגוזי מלך קצוצים. אחסן שאריות במיכל אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
גבינת שמנתגבינת שמנת
גרידת לימוןגרידת לימון
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים טבעירסק תפוחים טבעי11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר דק (על 2 גזר בינוני, קלופים)גזר מגורר דק (על 2 גזר בינוני, קלופים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה2largesביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהקמצוץ אגוז מוסקטקמצוץ אגוז מוסקט1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת דל שומן, כגוןגבינת שמנת דל שומן, כגון10ריבס, קצוץ טרי או קפואNeufchatel, בטמפרטורת החדרNeufchatel, בטמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים דקאגוזי מלך קצוצים דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה