קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

עוגות דגים באיי הודו המערבית עם קארי איולי

עוגות דגים באיי הודו המערבית עם קארי איולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוגות דגים באיי הודו המערבית עם קארי איולי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 89 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 1090 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . אם יש לך אבקת אפייה, קמח, שמן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 27 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: דגים מתובלים באיי הודו המערבית, סלט איי הודו המערבית, ו קציצות הודו המערבית.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.