קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

עוגות דגים מעושנות עם סלט ירקות שורש

עוגות דגים מעושנות עם סלט ירקות שורש
זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם פלפל, עירית, פירורי לחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סלט ירקות שורש חורף, סלט ירקות סקווש שורש, ו מקלות דגים מתובלים עם שורש סלרי שמנת וסלט גזר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב את שורש הסלרי, גזר גזר גזר גזר גזר לבן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את החומץ והפטרוזיליה, מתבלים במלח ופלפל וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים התנור ל 40
4
צולים את תפוחי האדמה במשך כ -35 דקות, או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו להתקרר מעט, ולאחר מכן לקלף את תפוחי האדמה ולהעביר אותם דרך מסננת ricer או גס. בקערה, לשלב את תפוחי האדמה, דגים מעושנים, ביצים, חמאה, עירית, פטרוזיליה, מלח ופלפל. לעצב את התערובת לתוך 16 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
6
מנמיכים את טמפרטורת התנור ל -30
7
מורחים את פירורי הלחם על צלחת. לדלות את עוגות הדגים בפירורי הלחם ברז את כל עודף.
מרכיבים שתצטרך
8
במחבת גדולה, חום 1/4 אינץ ' של שמן קנולה עד כמעט עישון. מטגנים את עוגות הדגים בקבוצות על חום גבוה בינוני עד השחמה פריך, על 3 דקות. הפעל את עוגות הדגים, להנמיך את החום בינוני לבשל עד השחמה על הקרקעית, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים לצלחת ולהתחמם בתנור בזמן שאתה מטגן את שאר העוגות.
10
כפית את רוטב חרדל בצל על 8 צלחות. הגדר 2 עוגות דגים ברוטב על כל צלחת, כפית את סלט כרוב ירקות על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.