קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

עוגות הסרטנים האולטימטיביות

עוגות הסרטנים האולטימטיביות
עוגות הסרטנים האולטימטיביות הן פסקטריאן הר ד ' אובר. מנה אחת מכילה 750 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 61 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מן האוכלרשת יש 2 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל, מלח כשר ופלפל, זרעי סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. נסו עוגות הסרטנים האולטימטיביות, עוגות סרטן אולטימטיביות, ו עוגות הסרטנים האולטימטיביות עם רמולייד (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכינו תחילה את עוגות הסרטנים כדי שיהיה להם זמן להתייצב במקרר לפני שאתם מבשלים אותן.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
2
מחממים 2-ספירה של שמן זית במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים 5 עד 7 דקות, עד שהבצל מתקרמל. זורקים את זה לקערה ומקפלים פנימה את בשר הסרטנים, פירורי הלחם, המיונז, חלבון הביצה, מיץ הליים והכוסברה, מערבבים רק עד לקבלת תערובת אחידה. מתבלים במלח ופלפל. מעצבים את התערובת ל -6 עוגות סרטן שומן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
חלבוניםחלבונים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
סרטןסרטן
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
הניחו אותם על צלחת, כיסו והדביקו אותם במקרר לצינון.
5
להגשה מחממים 3 ספירות שמן זית במחבת מטגנת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את עוגות הסרטנים ומבשלים כ -4 דקות מכל צד עד שהם נחמדים ופריכים.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
7
מגישים על נייר קצבים קרוע עם טריזי לימון טריים ואיולי שום עם שורש סלרי.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
CeleriacCeleriac
שוםשום
איוליאיולי
8
טחון שום והפוך לעיסה בעזרת הצד של הסכין שלך. רמז: כדי להפוך את זה ללכת מהר יותר להוסיף קצת מלח השום ולהמשיך לרסק עם הצד של הסכין שלך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בשר טחוןבשר טחון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
9
מניחים את העיסה בקערה גדולה ומוסיפים: השמנת החמוצה, המיונז, זרעי הסלרי, מיץ הלימון והשמן. מתבלים היטב במלח ופלפל שחור גרוס טרי. מקפלים פנימה את שורש הסלרי הגרוס ועירית. תן לו טעם סופי ולהתאים תיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
CeleriacCeleriac
זרעי סלריזרעי סלרי
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תיבולתיבול
עיריתעירית
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טריים (עשויים מ 4 או 5 פרוסות לחם לבן עם הקרום הוסר ומעובד במעבד מזון)פירורי לחם טריים (עשויים מ 4 או 5 פרוסות לחם לבן עם הקרום הוסר ומעובד במעבד מזון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי סלריזרעי סלרי2(חוֹרֶף)עירית קצוץ טריעירית קצוץ טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים וקצוצים, בתוספת עלים שלמים, לקישוטעלי כוסברה טריים וקצוצים, בתוספת עלים שלמים, לקישוט1גדוללבן ביצהלבן ביצה2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה4שיני שום, טחון דקשיני שום, טחון דק1לימון, juicedלימון, juiced1ליים, מיץליים, מיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימון, לקישוטפלחי לימון, לקישוט680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)מיונז, ועוד במידת הצורךמיונז, ועוד במידת הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, טחון דקבצל, טחון דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל שורש סלרי מגורר, מגורר באמצעות מצורף פומפיה של מעבד מזון או מנדולינהעל שורש סלרי מגורר, מגורר באמצעות מצורף פומפיה של מעבד מזון או מנדולינה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

ניתן לשלב רכיכות עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה ג ' נרל 5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -9 דולר.
שרדונה 5
שרדונה 5
שרדונה ידידותית מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, רמז לקרם וגימור ארוך ומואר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת להשאיר את הארץ במצב טוב יותר למשנהודור.