קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

עוגות צימוקים תפוחים

עוגות צימוקים תפוחים
אפל צימוקים עוגות דורש סביב 17 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 6. מנה אחת מכילה 194 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. 41 איש מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם רסק תפוחים, תמצית ונילן, קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 57%. עוגות צימוקים תפוחים, עוגות אפל-הל עם ציפוי סיידר תפוחים, ו לחם צימוקים תפוחים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערת ערבוב גדולה שלבו ביצים, רסק תפוחים, קינמון, סוכר, קמח, אבקת אפייה, וניל וצימוקים. יוצרים עוגות קטנות מהבלילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים מחבת טפלון על אש בינונית, מטגנים את העוגות עד ששני הצדדים משחימים, בערך 5 עד 7 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.