קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

עוגות שקדים עם מילוי אוכמניות טקילה, עם ציפוי מרציפן ואסי ברי קרם גבינה

עוגות שקדים עם מילוי אוכמניות טקילה, עם ציפוי מרציפן ואסי ברי קרם גבינה
המתכון עוגות שקדים עם מילוי אוכמניות טקילה טקילה, עם ציפוי מרציפן ו Acai ברי גבינת שמנת יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-50 דקות. מנה אחת מכילה 721 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 32 גרם שומן. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. 65 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם סירופ acai ברי, חמאה, שמנת כבדהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 32%. נסו עוגות שקדים עם מילוי אוכמניות טקילה, עם ציפוי מרציפן ואסי ברי קרם גבינה, עוגות קטיפה אדומות עם מילוי גבינת שמנת וזיגוג, ו עוגות בננה עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד (ומילוי!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F. קו מחבת cupcake בגודל רגיל עם 18 ספינות cupcake.
מרכיבים שתצטרך
2
מנפים יחד את הקמח, אבקת אפייה, מלח וסוכר. בקערה של מערבל לעמוד חשמלי עם מצורף משוט, להוסיף את החומרים יבשים מנופה ומערבבים במהירות נמוכה במשך 30 שניות. לאט להוסיף את השמן עד פירורים עדינים נוצרים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הביצים, שמנת כבדה, חלב, תמצית שקדים ומערבבים במהירות נמוכה במשך 1 דקה. עצור וקלף את הקערה וחתור, ולאחר מכן לערבב על מהירות בינונית במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
למלא את ספינות הקאפקייקס שלושה רבעים מלאים עם הבלילה ואופים עד אפוי דרך, על 20 דקות. אין לפתוח את התנור במהלך תקופה זו. לקרר את הקאפקייקס לחלוטין לאחר האפייה.
מרכיבים שתצטרך
5
מרדדים את מרציפן באופן שווה עד עובי 1/8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
6
לגזור 12 (2 1/2 אינץ') דיסקים עגולים באמצעות חותך עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להרכיב, הליבה כל cupcake עם corer תפוח ליצור כיס עבור המילוי.
מרכיבים שתצטרך
8
שים את הטקילה אוכמניות מילוי לתוך שקית מאפה לחתוך 1/2 אינץ ' מהקצה. מלא כל עוגה עם המילוי.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים דיסק מרציפן 1 על גבי כל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
10
שים את ציפוי גבינת Acai ברי קרם לתוך שקית מאפה לחתוך 1/2 אינץ ' מהקצה. צינור הזיגוג על גבי דיסק מרציפן בתנועה מעגלית.
מרכיבים שתצטרך
11
מקשטים עם שקדים פרוסים דק על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
12
מערבבים את כל החומרים בקערת ערבוב עד בשילוב.
13
בקערה של מערבל לעמוד חשמלי עם מצורף משוט, קרם את החמאה ואת גבינת שמנת. מוסיפים לאט את אבקת הסוכר ומערבבים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את סירופ acai ברי ומערבבים במשך 2 דקות במהירות בינונית עד incorporated וקרם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ acai בריסירופ acai ברי11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים דק, לקישוטשקדים פרוסים דק, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת אוכמניותריבת אוכמניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5526 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)מיץ ליים מפתחמיץ ליים מפתח198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרציפןמרציפן2בצל צהוב בינוני, קצוץל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טקילהטקילה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת