קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

עוגות תירס עוף מעושן

עוגות תירס עוף מעושן
עוגות תירס עוף מעושן יכול להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 115 גרם חלבון, 66 גרם שומן, ובסך הכל של 1281 קלוריות. המתכון הזה מכסה 43% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. גשו לסופר וקנו צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו, עוף רוטיסרי, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הציון הזה מוצק. נסו עוגות תירס עוף מעושן, עוגות תירס עוף מעושן, ו עוף ברביקיו מעושן, בייקון ומטבל תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בעזרת מזלג או אצבעות, לגרוס את בשר העוף, להשליך את העור ואת העצמות. בקערה בינונית שלבו את הבשר, הצ ' יפוטלה, מיץ הליים, 1/4 כפית המלח, הבצל, העגבניות והכוסברה; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים יחד את הקמח, קמח התירס, אבקת האפייה, הפלפל והמלח שנותר. מערבבים פנימה את הביצים והריקוטה עד שלא נותרו גושים. מקפלים פנימה את התירס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
בשר עוףבשר עוף
מיץ לייםמיץ ליים
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קמח תירסקמח תירס
עגבנייהעגבנייה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
תירסתירס
ביצהביצה
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית. עבור כל עוגת תירס, כף על 1/4 כוס של הבלילה על המחבת ומבשלים עד חום זהוב ולהגדיר בצד אחד, 2 עד 3 דקות. בעזרת מרית, להעיף את העוגות ומבשלים 1 דקה יותר. מחלקים את העוגות בין צלחות בודדות ומעליהם תערובת העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
3
מגישים עם שמנת חמוצה, אם רוצים. עֵצָה: הורידו את האש במנה זו על ידי הקטנת הצ ' יפוטלה הקצוצה בחצי או הפלת כולה ושימוש בכף 1 בלבד מרוטב האדובו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב Adoboרוטב Adobo
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'ילי צ' יפוטלה קצוץ ברוטב אדובוצ'ילי צ' יפוטלה קצוץ ברוטב אדובו4largesביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלק-skim ricottaחלק-skim ricotta1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק4רומא (שזיף) עגבניות, חתוך לקוביותרומא (שזיף) עגבניות, חתוך לקוביות2קילוגרםעוף צלויעוף צלוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב