קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות חג המולד של אניס גרמני (ספרינגרל)

עוגיות חג המולד של אניס גרמני (ספרינגרל)
צריך קינוח צמחוני ללא חלב ולקטו אובו? עוגיות חג המולד של אניס גרמני (ספרינגרל) יכולות להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 170 קלוריות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם ביצים, קמח, גרידת לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 17 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה לא כל כך מעולה. נסו בלגרד ברוט (עוגיות חג המולד הגרמניות), עוגיות ספרינגרל בניחוח ביצה, ו עוגיות חג המולד: עוגיות חג המולד הנורבגיות, שזיפים מתובלים בגזר משמרים סהרונים ותפוז שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מנפים יחד את הקמח ואבקת האפייה, מניחים בצד. בקערה גדולה, מקציפים את הביצים והסוכר עד שהם עבים וקלים. מערבבים פנימה את גרידת הלימון והאניס הטחון.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אניס הקרקעאניס הקרקע
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את תערובת הקמח, מערבבים היטב. מכסים ומצננים בצק כשעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
על משטח מקומח קלות מרדדים את הבצק לעובי של 1/2 אינץ'. באופן מסורתי, היית מגלגל את הבצק בעזרת מערוך ספרינגרל, אך ניתן לחתוך את הבצק לצורות קטנות מכל סוג שהוא.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
4
מניחים עוגיות 1/2 אינץ ' זה מזה על ניירות אפייה, מפזרים זרעי אניס ומשאירים בחוץ ללא כיסוי, למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
אניסאניס
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים עוגיות במשך 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.