קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות18
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות כרמל מלוחות שוקולד

עוגיות כרמל מלוחות שוקולד
עוגיות שוקולד מלוחות כרמל יכולות להיות בדיוק המתכון לצמחוני לקטו אובו שחיפשתם. תמורת 33 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לקינוח הזה יש 180 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים. למתכון זה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לכם סוכר, סודה לשתייה, מלח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מרהיב של 12%. מתכונים דומים: וופל כרמל תפוח גדול עם רוטב קרמל מלוח, חטיפי שוקולד שיבולת שועל כרמל ועוגיות שוקולד מלוחות.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מתוק מבעבע אינו מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה מתאימים לעוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.