קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות84
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר אהובות

עוגיות סוכר אהובות
עוגיות סוכר אהובות עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 84 . מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו קמח, צבעי מאכל, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 7%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). עוגיות סוכר {האהוב עלי !}, עוגיות הסוכר האהובות עליי, ו עוגיות הסוכר האהובות החדשות שלי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר קונדיטורים עד לקבלת אור ותפוח. מקציפים ביצה ותמציות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים קמח ומלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מצננים 1-2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
על משטח מקומח קלות מרדדים בצק ל-1/8 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים עם 2-1 / 2 אינץ'. חותכי עוגיות טבולים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
מניחים על ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 375 כ 7-9 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר למתלים כדי להתקרר.
8
לציפוי, בקערה קטנה, שלבו את החמאה, הסוכר, הווניל ומספיק החלב בכדי להשיג עקביות מתפשטת. גוון עם צבעי מאכל אם תרצה. עוגיות פרוסט; לקשט לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
עוגיותעוגיות
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות סוכר עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. לורן-פרייר לה קובי ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר לה קובי ברוט
לורנט-פריר לה קובי ברוט
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.