קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות22
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות קקאו ברי

עוגיות קקאו ברי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל קקאו ברי Shortcakes. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 245 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לך אבקת אפייה, דבש, יוגורט דל שומן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו שלוש ברי Shortcakes, מאוד ברי Shortcakes, ו שתי ברי Shortcakes (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.