קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות שוקולד משולשות

עוגיות שוקולד משולשות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שוקולד משולשות. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 183 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, שוקולד, פצפוצי שוקולד איכותיים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס משולשות עם בוטנים, עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע, ו עוגיות שוקולד משולשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו אפיית גיליונות עם נייר קלף ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מניחים את השוקולד המתוק והמריר ואבקת האספרסו בקערה בינונית ומניחים מעל סיר של מים רותחים וממיסים, מטילים לפעמים, עד חלקה. לנפות יחד את הקמח, אבקת אפייה ומלח על פיסת נייר קלף או שעווה, או לתוך קערה קטנה, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
נייר שעווהנייר שעווה
קערהקערה
סירסיר
4
בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, להכות את החמאה, סוכר מגורען וסוכר חום בהיר עד בקלילות ורך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום בהירסוכר חום בהיר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מוסיפים את הביצים, אחד בכל פעם, ואז תמצית הווניל, ומכים במהירות גבוהה במשך 1 דקה. על קצב מהירות נמוכה בתערובת שוקולד נמס עד רק בשילוב. מקפלים את תערובת הקמח עם מרית גומי עד רק בשילוב. מערבבים בפקאנים ובצ ' יפס. החובט יהיה חופשי. מכסים ומקררים עד רק המשרד, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שוקולדשוקולד
פקאניםפקאנים
צ ' יפסצ ' יפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
באמצעות סקופ גלידה קטן (כ 1 כף גודל), כף ערמה של הבלילה על דפי אפייה מוכנים, לשים 8 עוגיות על כל גיליון.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים במשך 10 עד 11 דקות. המשטח יהיה יבש ומבריק, אבל החלק העליון והבפנים עדיין יהיו רכים. זה ייקח לא יותר מ 10 עד 11 דקות כך להגדיר את הזמן. מגניב על דפי אפייה במשך 2 דקות, ולאחר מכן להסיר מתלה כדי מגניב 5 דקות יותר. חזור עם הבלילה שנותרה. עדיף לאכול את העוגיות האלה ביום שהן מוכנות. לעטוף שאריות היטב בניילון נצמד ולאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תנורתנור

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ גסשוקולד מריר, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס לבן איכותי ביותרשוקולד צ'יפס לבן איכותי ביותר2largesביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אספרסו מיידית, כגון Medaglia D ' Oroאבקת אספרסו מיידית, כגון Medaglia D ' Oro596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים, קצוצים בצפיפותאגוזי פקאן קלויים, קצוצים בצפיפות0(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים6(חוֹרֶף)3/4 מקל חמאה ללא מלח, מעט מרוכך3/4 מקל חמאה ללא מלח, מעט מרוכך57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק, קצוץ גסשוקולד לא ממותק, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס