קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות30
ציון בריאות2
מגזין

עוגיות תבלינים חלביות

עוגיות תבלינים חלביות
עוגיות תבלינים חלביות עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 266 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, מיץ תפוזים, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו עוגיות תבלינים מולסה חלבית, עוגיות אי ספייס חלבית, ו עוגיות סוכר חלבית-'נ' - ספייס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים בביצה: מקציפים במולסה, וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
מולסהמולסה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתיה, הקינמון, הג ' ינג ' ר והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את אגוזי המלך, הצימוקים והתמרים. צמרמורת במשך 2 שעות או עד קל לטפל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תאריכיםתאריכים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
על משטח מקומח מרדדים בצק ל -1 / 4 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים עם 2-1 / 2 אינץ'. חותך עוגיות עגול.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
מניחים על ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 350 מעלות למשך 12-15 דקות. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
לקבלת זיגוג, להכות את כל החומרים בקערה קטנה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מורחים על עוגיות מקוררות; תן להתייבש לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים קצוציםתאריכים קצוצים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים