קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות4
מגזין

עוגת ג'מייקה

עוגת ג'מייקה
עוגת ג'מייקה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 331 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז וצמחוני מספק מנה 15 . מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. . אם יש לך סודה לשתיה, ביצים, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 32%. מתכונים דומים: Agua de Jamaica, מרגריטות ג'מייקה, ו Agua de Jamaica (Hibiscus Tea).

הוראות

1
מערבבים יחד סוכר, שמן צמחי, פקאן, קמח, ובננות במחבת 13 x 9 אינץ'. מערבבים את הביצים, אננס (עם מיץ), וניל, מלח וסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סודה לשתייהסודה לשתייה
אננסאננס
בננהבננה
ונילוניל
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים היטב. אל תמעך את הבננות.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
3
אופים בתנור שחומם מראש 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 60 דקות או עד בדיקות עוגה נעשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Chateau ביאנקה Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Bianca Gewurztraminer
Chateau Bianca Gewurztraminer
ארומטי בפראות עם רמזים של ליצ ' י, תבלינים אקזוטיים ונגיעה של עלי כותרת של ורדים. הערות רכות אך מתובלות על החיך עם מגע של חומציות חדה על הגימור. נהדר עם פרשת חג ההודיה!