קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה Pw ' S קרמל דלעת פקאן פקאן Gingersnap

עוגת גבינה Pw ' S קרמל דלעת פקאן פקאן Gingersnap
, המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 221 גרם של שומן, וסך הכל 2417 קלוריות. מתכון זה מן פיוניר אישה יש 1439 אוהדים. לכי לחנות ותקני אגוזי פקאן, סוכר חום, מחית דלעת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. עם כפית ציון של 79% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: עוגת גבינה דלעת עם קרום פקאן Gingersnap, עוגת גבינה דלעת עם Gingersnap & קרום פקאן, ו עוגת גבינה דלעת עם קרום פקאן-gingersnap.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות Gingersnap עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ו פרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "