קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר הפתעה

עוגת גזר הפתעה
עוגת גזר הפתעה יכולה להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 1 שעה ו 20 דקות. לכו לחנות ואספו סוכר, קמח, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. חג הפסחא יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 25%. ציון זה לא כל כך מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת גזר גבינת שמנת מאפינס הפתעה, מאפינס הפתעה של אננס וגזר, ו עוגת תבלינים הפתעה.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הגזר, הסוכר, השמן והביצים עד לקבלת תערובת אחידה. בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת גזר עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה את הפקאנים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
גזרגזר
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 3 כוסות הבלילה לתוך 10-ב משומן ומקומח. מחבת צינור מחורץ.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת וסוכר לתערובת אחידה. מקציפים ביצה. כף מעל הבלילה. למעלה עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 55-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
לציפוי, בקערה קטנה, מקציפים את גבינת השמנת, החמאה והווניל עד שהם תפוחים. מוסיפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה. עוגת פרוסט. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גזר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "