קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת זנגוויל

עוגת זנגוויל
אם יש לך בערך 40 דקות לבלות במטבח, עוגת זנגוויל יכול להיות מדהים חלב חינם מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. לקינוח הזה יש 258 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, מים, ציפוי מוקצף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 19%, וזה לא כל כך יוצא דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר שמנת, עוגת ג'ינג'ר ללא ביצים , איך מכינים עוגת ג' ינג'ר ללא ביצים, ו עוגת זנגוויל.

הוראות

1
בקערה גדולה, קרם קיצור וסוכר עד אור רכה. מקציפים ביצה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את המים והמולסה.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
מיםמים
3
שלב את הקמח, הג ' ינג ' ר, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם תערובת מולסה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מולסהמולסה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
יוצקים לתוך 8-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 מעלות למשך 28-32 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
מגישים חם עם ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת זנגוויל בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.