קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות1
ציון בריאות81
מגזין

עוגת חג המולד קריבי (המכונה עוגה שחורה)

עוגת חג המולד קריבי (המכונה עוגה שחורה)
כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. גשו לסופר וקנו דובדבנים, רום, קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 80% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: עוגת חיטה ללא ביצים טוטי פרוטי-עוגת חיטה מלאה טבעונית - עוגת חג המולד s, עוגת פירות חג המולד ללא ביצים, איך להכין עוגת פירות חג המולד, ו עוגת תבלינים קריביים.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2(חוֹרֶף)רוטב בראונינג (עוזר להכהות את העוגה, במיוחד אם אתה לא משתמש רום כהה בעוגה) (אופציונלי)רוטב בראונינג (עוזר להכהות את העוגה, במיוחד אם אתה לא משתמש רום כהה בעוגה) (אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך4largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1לימון, גרידה שללימון, גרידה של1ליים, גרידה, טרי מגורדליים, גרידה, טרי מגורד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קליפה מעורבתקליפה מעורבת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מעורב (ללא מלח) או אגוזיםאגוז מעורב (ללא מלח) או אגוזים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שזיף מיובש, קצוץשזיף מיובש, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כהה (ברנדי יכול להיות מוחלף, כמו יכול יין אדום)רום כהה (ברנדי יכול להיות מוחלף, כמו יכול יין אדום)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. הגוורסטרמינר של לוסון מ "דריי הילס" עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
גבעות יבשות של לוסון Gewurztraminer
גבעות יבשות של לוסון Gewurztraminer
2009 לוסון יבש הילס Gewürztraminer הוא ביטוי נפלא של בציר נהדר. היין הואחושני ועגול עם חומציות עדינה, מאוזן על ידי רמז של מתיקות (9.2 g/L). קליפת לימון,ריבה, candyfloss, כוסברה, הערות זנגביל ופרחים ניתן למצוא על האף. החיך הואשופע ועשיר בריכוז נהדר. ליצ ' י, לימון וטעמים מעדנים טורקיים להוביל עלסיום חריף ארוך. ככל שהיין מתפתח הוא יהיה יותר אקספרסיבי על האף ויותרמורכב.